View Single Post
Old 11-26-2009, 08:31 PM   #27
Katti's Cat
Wizard
Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.Katti's Cat can program the VCR without an owner's manual.

Katti's Cat's Avatar

Device: Sony PRS-600
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Die beste aller Ehefrauen sah den 360er, rief aus: "Was für ein geiles Teil!!" und wollte es prompt "genauer überprüfen". Als genauer Tester konnte ich das natürlich nicht durchgehen lassen. Ich kann also vermelden: PB360 noch bei mir, Eheweib milde sauer!!

PS: PDFs lesen klappt verblüffend gut! Bin echt platt! Später mehr!
Du bist entweder unheimlich mutig oder unheimlich dumm - spielst mit deinem Leben hier. Naja, ich hoffe der reader ist ein paar verbrannte Essen wert
Katti's Cat is offline   Reply With Quote