View Single Post
Old 10-07-2009, 05:03 AM   #2
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Yay!!

Da ich hauptsächlich englische Books lese, ist das natürlich Superklasse für mich, umso mehr da auch Luxemburg mit dabei ist!

Aber Achtung: Noch ist keine Rede von deutschsprachigen eBooks. Es werden nur englische erwähnt. Also für hauptsächlich deutschsprachige Leser eher irrelevant!

Hoffentlich können wir jetzt auch die Kindle App downloaden, da der Kindle Reader mich nicht soo anspricht!

Ich sperre jetzt übrigens diesen Thread, da hier schon ein identischer Thread besteht!

THREAD CLOSED!!!

Last edited by mtravellerh; 10-07-2009 at 05:24 AM.
mtravellerh is offline