View Single Post
Old 09-24-2009, 12:56 AM   #58
aceflor
Constant Angel
aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.

aceflor's Avatar

Device: This one, and that one too
oui Alfy, raconte un peu des vacances en Corée du Nord, qu'est ce qu'on y fait? Il fait froid là en ce moment?

Tu noteras qu'en fait, on parle plus trop des liseuses là. On est des filles très ouvertes CULTURELLEMENT (je précise, vu ton esprit égrillard), on a plein d'autres centres d'intêret .

(j'ai un doute sur l'endroit du circonflexe dans "intêret" je dois dire)

Zelda, je viens de corriger une énorme erreur dans mon post précédent. J'avais écris "toi qui lit" Joli non ? je peux me plaindre après de l'instit de ma fille
aceflor is offline   Reply With Quote