View Single Post
Old 09-20-2009, 12:16 PM   #85
Randy11
Guru
Randy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exerciseRandy11 juggles running chainsaws for a bit of light exercise

Device: Samsung EB60, Onyx M92
Quote:
Originally Posted by zelda_pinwheel View Post
bien sûr que c'est possible ! je note.

comment ça ? après gaurnim, un autre pilier des apéros qui nous abandonne ?? je crois que c'est illégal ça, tu as regardé ton contrat ??? est-ce que tu as soumis un mot d'excuse en onze exemplaires, notarisé et avec le sceau du préfet de police ???
Euhhh... non.... votre Majesté

Est-ce qu'un mot d'excuse de mon médecin pourrait me faire obtenir de votre très haute bienveillance un pardon royale, qu'humblement j'implore ?
Randy11 is offline   Reply With Quote