View Single Post
Old 08-06-2009, 07:18 PM   #2
K-Thom
Wizard
K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: yup!
Ich hatte ja schon früh mit dem Gedanken gespielt, meine eigene eBooks auch im App Store zu bringen. Gut, dass ich mit dieser Entscheidung noch gewartet habe, denn ich gehe auch davon aus, dass Apple eine eigenen eBook Store aufmacht - und ich würde nicht ausschließen, dass die Apps im App Store sich eben nicht 1 zu 1 auf den neuen Store übertragen lassen.

Interessant wird nur, ob Apple die bereits vertriebenen eBook Apps wieder löscht. Das Recht haben sie dazu laut EULA.
K-Thom is offline   Reply With Quote