View Single Post
Old 06-20-2009, 01:18 AM   #2
Targor
The cake is a lie
Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Targor ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Targor's Avatar

Device: PB 360
Was ich in dem Artikel sehr interessant fand, war dieser kleine Hinweis, mal sehen was da raus kommt.

Ansonsten klingt das ja nicht besonders begeistert, vor Allem das Urteil über die Tastatur und die bleibt für mich der einzige Kaufgrund eines Kindles. Außerdem bin ich mir nicht sicher, ob mir das Teil nicht zu groß wäre, müsste man mal in der Hand haben. Ich schätze an meinem Sony v.A. die Bequemlichkeit, wenn ich mir diesen DX so ansehe, bequem zum lesen sieht das nicht mehr aus.
Targor is offline   Reply With Quote