View Single Post
Old 05-23-2009, 12:19 PM   #14
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by perry View Post
Hi,

nur um nochmal auf mein Eröffnungsposting dieses Threads zurückzukommen:
Ich habe mir nun doch kein Weltbild-Cybook zugelegt. Stattdessen bin ich seit heute Besitzer eines Sony PRS-700
Ausschlaggebend für den Kauf waren letztendlich die integrierte Bildschirmbeleuchtung und die Möglichkeit, den Text mit Notizen zu versehen. Ich habe das Gerät über ebay bei einem Händler hier aus Deutschland gekauft. Preis: 409€

Bye, Perry
Wieso bye?

Erzähl uns alles über Deinen 700er, wenn er da ist. Verlass Dich drauf, wir werden Dich löchern!
mtravellerh is offline   Reply With Quote