View Single Post
Old 05-17-2009, 11:48 PM   #1
Insider
Evangelist
Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.Insider ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Insider's Avatar

Device: Sony PRS 505 / iPad
Problem mit PDF - Dokument

Problem mit PDF - Dokument

Ich habe ein Problem mit einem PDF - Dokument. Über die Kopierfunktion (Strg + C) wollte ich es in den html Editor einfügen - PUSTEKUCHEN - keine Chance, nur unverständliches Wirrwarr.

Dokument hat keinerlei Sicherheitseinstellungen - unter Dokumenteinschränkungen wird alles als zulässig angezeigt.

Im Acrobat Reader und auch Adobe Digital Edition kann ich das Buch komplett lesen.

Unter Dokumenteigenschaften/Beschreibung finde ich unter Anwendung den Vermerk: PSCRIPT.DRV Version 4.0

Kann es daran liegen - und gibt es eine Möglichkeit, den Text herauszukopieren?

Würde mich über Ratschläge und Hinweise mächtig freuen.

Habe eine Testseite als Anhang eingefügt.
Attached Files
File Type: pdf Testseite.pdf (27.1 KB, 258 views)
Insider is offline   Reply With Quote