View Single Post
Old 05-17-2009, 09:20 AM   #85
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Na sowas! Da finden wir uns ja mal musikalisch auf der gleichen Linie wieder!
Hihi, ist das jetzt gut oder schlecht? Aber ich glaube Du wärst echt überrascht, was sich so alles in meiner Musiksammlung verbirgt. Für jede Stimmung etwas. Ich höre Musik fast immer nach Stimmung. Ausnahmen gibts da nur für Ramones und Motörhead. Die gehen fast immer. (Außer heute, da hab ich nen Kater und mein gemartertes Hirn ist den Drums von Drum-Monster Mikkey Dee noch nicht wieder gewachsen. )
netseeker is offline   Reply With Quote