View Single Post
Old 04-29-2009, 02:33 PM   #96
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by netseeker View Post
Wie von mir im letzten Post geschrieben, hat die Firmware damit nicht direkt etwas zu tun. Evtl. ist aber die dt. Ausgabe der Sony eBook Library eine andere und verweist direkt im Programm zu Thalia oder Libri - das kann ich nicht genau sagen, da ich nur die US-Variante verwende.
Der Bezug von dt. ebooks von den ePub-Anbietern wie Libri und Thalia funktioniert jedenfalls auch ohne dt. Firmware genauso einfach bzw. kompliziert.
Die Bindung der Firmware an die ebook library ist nur für LRFs und den Zugang zur Google-Bibliothek relevant, wenn ich das richtig verstanden habe.
mtravellerh is offline   Reply With Quote