View Single Post
Old 04-28-2009, 08:32 AM   #64
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.

zelda_pinwheel's Avatar

Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by Alfy View Post
Ben snif, moi j'étais trop loin, je pouvais pas venir. Je regarde les photos, et je reconnais quelques têtes. Heureusement que personne a pris de photos des plats, je me serai mis à baver devant écran (et donc sur mon clavier!). Bref, bien le bonjour à tous que j'avais rencontré mais que je n'ai pu revoir ce coup-ci...

Alfy.
tu nous as manqué aussi ! nous avons trinqué aux amis absents et tu étais dans nos pensées... même si c'est moins bien que d'être là en personne.
Quote:
Originally Posted by YGG- View Post
Et on espère bien avoir le plaisir de te revoir en juillet!
plus que ça, on insiste ! on te garde un plat bien chaud.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote