Thread: Ebooks im TÜV
View Single Post
Old 04-08-2009, 03:14 PM   #55
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by netseeker View Post
Habe mich heute dem Druck meiner Kinder gebeugt und bei Thalia "Eragon - Die Weisheit des Feuers" für 22,95 Euronen (!!!) erworben.

Erster Eindruck: Das eBook ist ansprechend formatiert und ich habe bis jetzt noch keine OCR-Fehler oder ähnliches entdecken können.

Die einzigen Kritikpunkte sind:
  • Der Preis (Der aber meines Wissens auch beim pBook so hoch ist)
  • Fehlendes Cover (Liebe Thalia-Leute: Bei mehr als 20 Euro war das beworbene Coverbild nicht mehr drin?!)
  • Viel zu breite Ränder, wodurch sicherlich 1/5 der Anzeigefläche verloren geht. (Liebe Thalia-Leute: Ihr verkauft das eBook für einen 6'' Screen!!!)
Deine Kids? Wow - das ist ja dann bereits die nächste Generation der Ebook-Leser!!!! Kann es sein, dass Du Deinen Sony selbst kaum noch benutzen darfst
ravenne is offline   Reply With Quote