View Single Post
Old 03-30-2009, 07:04 AM   #48
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by pumuckl-online View Post
Die Werbung spricht von 13.000 Büchern, nicht von 2.500. Und wenn der Reader zwei Stunden braucht um 2.500 einzulesen, wie lange braucht er dann für 13.000? Ist dann vielleicht nach dem Einlesen der Akku wieder leer? Sorry, das ist ein Mangel.
Ich werd mich hüten, das mit 13000 eBooks auszupropbieren!!!

Mal davon abgesehen 2h für 2500 eBook ist wesentlich länger als es bei mir dauert. Kann es sein, dass deine SD-Karte etwas langsam ist oder der Reader sie zumindest nicht so schnell wie theoretisch möglich benutzen kann? Evtl. liegt es auch am PDF. Bei mir war es eine Mischung zwischen LRF, ePub und PDF und das hat mit ~2100 eBooks auf alle Fälle <= 30min gedauert. Mit 800-1000 eBooks komme ich jetzt auf ca. 10min...
netseeker is offline   Reply With Quote