View Single Post
Old 03-20-2009, 08:27 AM   #16
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by AngeloT View Post
aber bei mir habe ich dann immer das Problem, dass diese selbstständig übertragenen RSS-Feeds den SonyReader beim Öffnen abstürzen lassen.
[..]
Gibts da irgendeine Lösung dafür oder habe ich etwas übersehen?
Ich hatte da bisher noch kein Problem - hab das aber auch schon längere Zeit nicht benutzt. Sicher, dass der Absturz nicht nur mit einer Feed-Quelle passiert?
Kovid hat in letzter Zeit ein paar "Fehler" behoben, die dazu führen konnten, dass der Reader sich neu startet, wenn der Feed (bzw. das erzeugte ePub) bestimmte Inhalte enthielt. So zum Beispiel Ticket #2029...
netseeker is offline   Reply With Quote