Thread: LRF oder Epub
View Single Post
Old 03-16-2009, 06:58 AM   #13
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Bin auch für epub, obwohl Sony-los. Ich würd mir auch sooo gern die Konvertierung der Buchuploads in LRf schenken. Aber wenn StDo LRFs braucht, dann machen wir die natürlich gerne, gell?
Das ist der Grund, warum ich immer noch LRFs mache. Einfach um die Sony PRS-500-Benutzer nicht auszuschließen. Bin da auch nicht ganz einverstanden, dass der LRF-Export in Calibre inzwischen quasi als "deprecated" behandelt wird und die Fehlermeldungen dafür nur noch sehr geringe Priorität bekommen.
netseeker is offline   Reply With Quote