View Single Post
Old 03-11-2009, 07:39 AM   #6
Marc_liest
Early Adopter
Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marc_liest's Avatar

Device: einige
Ja, leider!
Ein digitales Wasserzeichen wäre ja vollkommen ok.
Ich musste zu meiner Schulzeit ja auch immer meinen Namen auf den Buchdeckel schreiben. Den download bei Thalia habe ich heute schon ausprobiert. Bei Thalia gibt es den Link zu den Büchern, die via Adobe Digital Editions geladen werden. Dort muss man sich einmalig anmelden, wenn man nicht schon eine Adobe ID hat. Beim ersten Anschluss des Readers an den Computer wird das Gerät dann noch von der Adobe Software autorisiert. Mit der mitgelieferten Sony Software - eBook Library kann man die Bücher dann auf den Reader schieben.
DRM ist doch so was von tot?!?

Last edited by Marc_liest; 03-11-2009 at 07:42 AM.
Marc_liest is offline   Reply With Quote