View Single Post
Old 12-12-2013, 03:53 PM   #676
doubleshuffle
Oi, Artistic License!
doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.

doubleshuffle's Avatar

Device: Aura HD
Quote:
Originally Posted by Hokuspokus View Post
Aber ich bin kein Copyright Anwalt und so weiter und so fort.
Ich eben auch nicht. Ich glaube zwar auch nicht dran, dass es ernsthafte Probleme geben könnte, aber ich habe keine Ressourcen, weder finanziell noch zeitlich, um mich in irgendwelche juristischen Auseinandersetzungen zu begeben.

(Und ich besitze bisher kein Tablet, was die Dringlichkeit einer Blake-Prachtausgabe noch recht gering hält...)

Last edited by doubleshuffle; 12-12-2013 at 04:20 PM.
doubleshuffle is offline   Reply With Quote