View Single Post
Old 09-10-2013, 02:03 AM   #10
hamlok
Buchclub
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: kindle, tolino, sony
Quote:
Originally Posted by Elpida View Post
Ich finde die Idee auch sehr schön und wenn es nicht gerade das "1100-Seiten-Werk" wird, werde ich meinen SF-Erstling auch hier lesen
Es wäre natürlich schade, wenn du nicht mit dabei wärst. Der Hamilton schreibt aber sehr flüssig und unterhaltsam, ich höre gerade von ihm ein anderes Buch.

Den Dick kenne ich, wäre deshalb nicht so mein Favorit, aber ich füge mich natürlich der Mehrheit.
hamlok is offline   Reply With Quote