Thread: Kobo Kobo Aura HD
View Single Post
Old 05-10-2013, 03:47 AM   #77
aceflor
Constant Angel
aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.

aceflor's Avatar

Device: This one, and that one too
Meine Mutter wollte einen reader mit Licht (sie liest derzeit mit einem k4 aber hätte gern ein integriertes Licht). Ich dachte einen epub Readed wäre für sie gut, da hätte sie den Wahl für ihre Bücher zwischen den Amazonshop für ihren Kindle und den Fnacshop (und viele andere) für den epub Reader. Aber sie hasst den Aura, daher hat sie derzeit meinen PW und ich überlege ob ich den Aura behalte oder mir einen neuen PW bestellten werde. Ich bin nicht super begeistert, mein Vater zeigt aber interesse, allerdings mit schlechtem Gewissen da ich ihn gerade zum Geburtstag einen mini ipad geholt habe

Last edited by aceflor; 05-10-2013 at 10:08 AM.
aceflor is offline   Reply With Quote