Thread: Kobo Kobo Aura HD
View Single Post
Old 04-17-2013, 05:50 AM   #11
medard
Wizard
medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.

medard's Avatar

Device: Electronic Paper
Ja, Ace.. Das mit der Software, das ist tatsächlich ein Problem. Das darf man bei aller Begeisterung die man unter Umständen nun hat nicht vergessen dass Kobo als ziemlich buggy gilt.

Was aber perfide ist: Sie wenden sich wirklich explizit an Vielleser mit diesem Gerät. Und auch mit den PR-Videos, mit dem Namen und dem Design, mit all dem drehen sie ziemlich stark auf. So etwas habe ich im Reader-Bereich noch nicht gesehen.

Der Aura wirkt auf Vielleser momentan ungefähr so wie Disneyland auf ein sechsjähriges Kind. Nix wie her damit, nix wie rein..

Also krame ich mal besser wieder mein Resthirn heraus und erwarte sittsam und demutsvoll was Sony noch zu bieten hat.
medard is offline   Reply With Quote