View Single Post
Old 03-29-2013, 05:45 PM   #346
doubleshuffle
Deodorant User
doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.doubleshuffle ought to be getting tired of karma fortunes by now.

doubleshuffle's Avatar

Device: Aura HD
Hi gawl, lustig, dass du gerade Hauffs Märchen in deiner Fraktursammlung hast - damit habe ich mir die Schrift als Kind beigebracht, weil meine Eltern ne olle Ausgabe davon rumstehen hatten, die ich unbedingt lesen wollte.

Ich würde sagen, stell deine epubs ruhig hier auf MR ein - hier gibt es einige Ausgaben, die immer wieder verbessert werden - es ist kein Problem, die alte Ausgabe im Originalpost durch eine neue zu ersetzen und dann durch einen Antwortpost - und im "Ebooks in Deutsch"-Thread auf die Aktualisierung hinzuweisen.

Danke für deine Mühe mit den Frakturausgaben!
doubleshuffle is offline   Reply With Quote