View Single Post
Old 03-20-2013, 04:11 PM   #180
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
hamlok's Avatar
 
Posts: 4,358
Karma: 6427165
Join Date: Nov 2009
Location: Germany
Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Quote:
Originally Posted by Marc_liest View Post
Nein

Nein

Nein


Wo war noch der Button zum Karma abziehen?

___

Ich war heute in einer Thalia-Filiale, um mir die Hüllen für den Tolino anzusehen. Der verzweifelte Buchhändler meines Alters musste seine Kollegin holen, um dem Kunden zu zeigen, wie man die Schrift vergrößert. Ich finde das immer wieder putzig und kenne das seit der ersten Readergeneration (Sony). Der Kunde musste auch grinsen, wenn der man nicht ...

Vielleicht liege ich falsch, aber Buchhändler sind nach meiner Beobachtung meist die Personen, die mit Readern am Wenigsten zu tun haben wollen. Allerdings konnte auch niemand an der Kasse den Kaffeeautomaten bedienen, dafür musste noch eine andere Kollegin aus dem Lager geholt werden. Ja dieses technische Teufelszeug ...
hamlok is offline   Reply With Quote