View Single Post
Old 03-10-2013, 05:14 AM   #31
hamlok
Keep calm and call...
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: ein paar ;-)
@Rava

Ist bei dir der Shop (in meinem Fall Thalia) auch so langsam beim Seitenaufbau? Spaß macht das nicht.

Ich kaufe sowieso lieber am PC und nicht bei Thalia, aber das könnte ich mir doch für viele enttäuschend vorstellen.

Edit:

Die Silbentrennung ist zwar ganz nett, aber der Flattersatz rechts stört mich. Ich hätte gerne Blocksatz.

(Ich schreibe einfach ein paar Dinge, die mir so auffallen. Das heißt nicht, dass ich das Gerät schlecht finde.)

Last edited by hamlok; 03-10-2013 at 05:23 AM.
hamlok is offline   Reply With Quote