View Single Post
Old 02-03-2013, 12:43 PM   #5
cristbo
Uno mas
cristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcovercristbo exercises by bench pressing the entire Harry Potter series in hardcover

cristbo's Avatar

Device: Kindle Touch, Kindle PaperWhite
@Arxitex; si te digo la verdad las diferencias existen, pero tal vez en mi caso porque estoy acostumbrado a trabajar con imágenes a diferentes resoluciones y los detalles, de escalado y nitidez, en las fuentes las note un poco más. Pero esta apreciación no creo que el usuario medio la pueda llegar a notar.
Lo que si he notado es que la pantalla del KT es ligeramente más, por así decirlo, clara. Pero como te digo, apreciaciones muy sutiles.

Saludos

Last edited by cristbo; 02-03-2013 at 01:19 PM.
cristbo is offline   Reply With Quote