View Single Post
Old 01-06-2013, 11:34 AM   #1639
pynch
why in?
pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.

pynch's Avatar

Device: Sony PRS-350, Kobo Aura
Quote:
Originally Posted by medard View Post
Deswegen wäre es schon sinnvoll, das Persönliche mal ruhen zu lassen [...]
Dem kann ich nur beipflichten.

—————

Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Leute, nix gegen diese Diskussion, ganz im Gegenteil, aber dieser Thread sollte nur Neuveröffentlichungen oder neue Versionen beinhalten. Daher bitte ich darum, das (interessante) Gespräch in einen anderen Thread zu verlegen, ansonsten werde ich das per "brute force" erledigen.
Die brute-force-Methode möchte ich schon jetzt befürworten, da sich obige Posts, die vieles zum Thema bereits gesagt haben, dort dann auch gleich finden ließen.
pynch is online now   Reply With Quote