Thread: Sony ebook-Shop
View Single Post
Old 12-13-2012, 11:49 AM   #5
medard
Wizard
medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.

medard's Avatar

Device: Electronic Paper
Paypal wäre für mich halbanonym. Also wenn ich einen Zweitdienst aushebeln müsste, um an die Daten zu kommen, dann ist es für mich halbanonym.

Da man sein Lektürebudget ja irgendwie in den Computer hineinbekommen muss, werden wohl die meisten Dienste mehr oder weniger halbanonym sein. Mit Ausnahmer solcher, bei denen man Lektürekarten an der Tankstelle kaufen kann.

Also kein Paypal, kein Medard. Kreditkarte mache ich nicht..
medard is offline   Reply With Quote