View Single Post
Old 12-07-2012, 03:46 AM   #91
hamlok
Buchclub
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: kindle, tolino, sony
Quote:
Originally Posted by Fellball View Post
Glühwein? Nein, da ich im Moment mit meinem kleinen Sohn allein zu Hause bin (Frau ist im Krankenhaus) kann es nicht am Alk-Pegel liegen. Ich trinke nichts wenn die Möglichkeit besteht das ich noch Auto fahren muß. Außerdem wäre mir ein Single Malt viel lieber als ein Glühwein....
Ich selber trinke auch eher gar keinen Alkohol und Glühwein schlägt mir auf den Magen. Ja ja das Alter...

Ich hoffe jedenfalls deiner Frau geht es bald wieder besser. Alles Gute für euch!
hamlok is offline   Reply With Quote