View Single Post
Old 11-27-2012, 04:32 PM   #91
SIRSteiner
Linuxfreak
SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.

SIRSteiner's Avatar

Device: Kobo Touch, PocketBook Touch 622, PocketBook Touch Lux 623
Quote:
Originally Posted by Roddy View Post
Hi Ronny,
Sorry für mein Deutsch, ich benutzte Google Translate
Für mich das wichtigste ist ein "andern" Task-Manager. Ist es verfügbar in Crystal-4 Theme?
Nein, der andere Taskmanager funktioniert in der neuen Firmware nicht mehr. Habe das Problem schon an Forkosigan weitergeleitet.
Quote:
Ein weiterer Vorschlag, den wird es möglich, die Anzahl der Seiten am Ende des Kapitels anzuzeigen?
Gruß
Wie meinst du das?

Gruß
Ronny
SIRSteiner is offline   Reply With Quote