View Single Post
Old 11-22-2012, 05:05 PM   #205
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.

ravenne's Avatar

Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Svenni View Post
Das wäre meine nächste Frage gewesen. Bei der Leselicht-Hülle für den Kindle NT musst Du dazu nämlich vorsichtig die Hülle oben am Rand nach hinten biegen und dann das Gerät rauspulen. Ist vielleicht bei dieser Hülle auch so? Wenn ja, spricht das für mich doch eher gegen die Hülle, da ich den PW sicher - im Gegensatz zum NT - öfter aus der Hülle zum Lesen herausnehmen möchte.
Ja, das ist vermutlich genauso, hier eine Anleitung zum "Pulen" (bei etwa 4:35 Minuten):

ravenne is offline   Reply With Quote