View Single Post
Old 11-22-2012, 08:33 AM   #50
blogbook
Groupie
blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.

blogbook's Avatar

Device: Sony 505, KF HD 8.9"
Quote:
Originally Posted by Marc_liest View Post
Danke für die Erinnerung.
Sorry, ich bin in den letzten Tagen nicht zum Foren-Lesen-und-Schreiben gekommen. Hast Du mal bei Karstadt oder Gravis angerufen wegen Ladenverkauf, irgendwer hatte doch Nummern vom Amazon CS ausgegraben. Ich bin sicher, dass sich ein mobileread-Familienmitglied findet, das für Dich gerne ein, zwei Geräte erwirbt und in den Süden schickt.

Ich könnte zum Beispiel den badischen Raum abdecken und habe grenzübergreifende Kontakte zu Schwaben (aber nicht weitersagen ).
blogbook is offline   Reply With Quote