Thread: Kindle Fire HD
View Single Post
Old 11-13-2012, 04:33 PM   #165
blogbook
Groupie
blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.

blogbook's Avatar

Device: Sony 505, KF HD 8.9"
Seufz Schon gut, nach einem Teller lecker Paella und einer Flasche Glühwein ist alles wieder gut Außerdem kommt Donnerstag Captain Vorpatril's Alliance, mehr Weihnachtsgeschenke brauch ich nicht (aber nicht weitersagen, ich werde alles leugnen).

@Marc: Ich hab aber keinen schwarzen Rollkragen-Pulli, ich dachte, das ist eine Grundvorraussetzung für Apple-Produkte. Oder kriegt man einen zum dritten Gerät dazu?
blogbook is offline   Reply With Quote