View Single Post
Old 11-06-2012, 05:20 AM   #168
aceflor
Constant Angel
aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.aceflor ought to be getting tired of karma fortunes by now.

aceflor's Avatar

Device: This one, and that one too
ach ja ? Man, das ist doof...

Ich habe meinen 2ten PW auch storniert, aber freiwillig, weil ich warten wollte, bis alle Display Probleme weg sind (die sind laut Gerüchte gerade dabei, einen kompletten neuen Batch zu herstellen), und jetzt geht es nur ab 28 Januar in Sp oder eben Ende Dezember in De.
Aber es war sowieso nicht so dringend, ich werde eben warten. Ich lese privat sowieso derzeit leider viel zu wenig.
aceflor is offline   Reply With Quote