View Single Post
Old 10-29-2012, 03:02 AM   #89
SIRSteiner
Linuxfreak
SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.

SIRSteiner's Avatar

Device: Kobo Touch, PocketBook Touch 622, PocketBook Touch Lux 623
Quote:
Originally Posted by cati9498 View Post
Das Wörterbuch von Abby habe ich käuflich erworben, muss aber leider sagen, dass es viele gängige Wörter nicht kennt.
Heike
Hallo Heike,

Lingvo It-Deu hat ja bereits 80.000 Einträge. Daher wird es schwierig etwas besseres zu finden. Dennoch bitte ich Dich, Vergleiche mit http://it-de.dict.cc/ anzustellen. Wenn Du der Meinung bist, dass das trotz der wenigeren Einträge besser wäre, lass es mich wissen.

Gruß
Ronny
SIRSteiner is offline   Reply With Quote