Thread: Kindle Fire HD
View Single Post
Old 09-19-2012, 07:34 AM   #26
blogbook
Groupie
blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.blogbook ought to be getting tired of karma fortunes by now.

blogbook's Avatar

Device: Sony 505, KF HD 8.9"
Quote:
Originally Posted by Marc_liest View Post
Also wer hat denn schon über 25.000 "fremdimportierte" Songs? Mehr als 1000 Alben?
Ich nicht. Beide Varianten kosten 25€. Werde mich im Dezember entscheiden. Dann lade ich mal ein bisschen Musik ins Netz. Oder doch einfach nur Spotify und fertig?

*Sollten wir ein "Musik im Netz" Post erstellen? Zurück zum Fire HD.
Hast Du den Visionär Jobs Jeff B. denn nicht gehört? "It's about the service, not the device".

Ich denke, es wird schwierig, denn Fire HD ohne Amazon Ökosystem zu bewerten, positiv wie negativ. Vor allem bis zum Lieferdatum
blogbook is offline   Reply With Quote