View Single Post
Old 09-01-2012, 06:23 PM   #1
SIRSteiner
Linuxfreak
SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.SIRSteiner ought to be getting tired of karma fortunes by now.

SIRSteiner's Avatar

Device: Kobo Touch, PocketBook Touch 622, PocketBook Touch Lux 623
Logos für PocketBook Touch 622 oder ähnliche

Hallo an alle,

es gibt Dinge, die die Welt nicht braucht, die aber das Leben versüßen wie z.B. ein Eierschalensollbruchstellenverursacher oder eben das Logo eines PocketBook eReaders. Und da ich neugierig bin, interessiert mich, wie kreativ ihr seid.

Also her mit Euren Logos aber bedenkt dabei immer die Urheberrechte!

Anbei mein aktuelles Logo, wobei ich auf der Frontseite des Buches meinen Namen und Anschrift verewigt habe.

Viele Grüße
Ronny
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	tux-neutral.png
Views:	110
Size:	59.4 KB
ID:	91671  
Attached Images
File Type: bmp tux-neutral.bmp (468.9 KB, 149 views)
SIRSteiner is offline   Reply With Quote