View Single Post
Old 07-14-2012, 06:47 PM   #3
troll05
Harmless idiot
troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.troll05 ought to be getting tired of karma fortunes by now.

troll05's Avatar

Device: PB622, Nexus7, Sony PRS 350, Tolino und nur noch wenig toter Baum:(
War glaub ich Zufall, es scheint wirklich irgendwas mit der Feuchtigkeit der Haut zu tun zu haben (und damit mit der Leitfähigkeit, meine auch mal was darüber gelesen zu haben), allerdings verstehe ich nicht warum mein Handy auch dann reagiert wenn mein Buch nicht will. Vielleicht hängt es ja auch etwas mit der matten oberfläche zusammen.

Vielleicht ist es ja aber auch ein Feature das uns das "Bucherlebnis" näher bringen soll. Kennt doch bestimmt jeder noch, erst Finger anlecken, dann blättern
troll05 is online now   Reply With Quote