View Single Post
Old 04-16-2012, 04:01 AM   #8
mmat1
Det
mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mmat1's Avatar

Device: Acer Lumiread
Quote:
Originally Posted by Billi View Post
Hilft Dir eventuell der Tip aus dieser (ähnlichen) Frage weiter?

http://www.mobileread.com/forums/sho...d.php?t=172003
Ich weiss nicht wie es anderen geht, aber mit dem Anhang von nobody66 in dem anderen Threat hatte ich so meine Problemchen. Vielleicht kann mich mal jemand aufklären..

Nachdem ich diesen besagten Anhang in seine Einzelteile zerlegt habe stellt sich folgendes heraus:
Es gibt ein Plugin in Calibre, namens "User-defined-Usbdriver" bei dem diverse *id Felder mit korrekten Werten zu befüllen sind. Diese Werte sollten sich aus dem Fehlerprotokoll ergeben. Diese Methode erscheint mir sehr sinnvoll.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	plugin.JPG
Views:	152
Size:	289.5 KB
ID:	85326  

Last edited by mmat1; 04-16-2012 at 04:05 AM.
mmat1 is offline   Reply With Quote