View Single Post
Old 02-14-2012, 10:29 AM   #3
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Chanoyu View Post
Echt eine tolle Wiederentdeckung für Fans klassischer Abenteuerliteratur, nach "Malmotta- Das Unbekannte neugierig auf mehr geworden. Der Tagebuchartige Stil von Walther Kabel versteht es, mich als Leser in den Bann zu ziehen! Hoffe es kommt noch mehr?!
vielen Dank aus Dresden
Ich habe derzeit noch vier Bücher dieser Reihe verfügbar, bin allerdings dankbar für jeden Zuwachs, da ich diese Reihe auch eine der besten deutschsprachigen Abenteuerserien aller Zeiten finde.
mtravellerh is offline   Reply With Quote