View Single Post
Old 01-28-2012, 08:00 AM   #592
lila55
Fanatic
lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.

lila55's Avatar

Device: PocketBook 360° , iPhone 5, PRS-650, Sony PRS-T2, Sony PRS-T3
Quote:
Originally Posted by Marc_liest View Post
Ich lebe zwar an der Grenze zu Andalusien, aber bin mir nicht sicher, ob das etwas für mich ist.
Aus einer Rezension:
Marc, dem kann ich überhaupt nicht zustimmen. Ich finde, dass das kein bisschen trocken geschrieben ist, sondern im Gegenteil sehr unterhaltsam (allerdings habe ich es im Original gelesen, aber in diesem Punkt dürfte die Übersetzung ja keinen so großen Unterschied machen). Aber da die Geschmäcker verschieden sind ... hole dir doch die Leseprobe von Amazon, da bekommst du bezüglich der Schreibe ein Gefühl, ob es passen könnte oder nicht.
lila55 is offline   Reply With Quote