View Single Post
Old 06-04-2008, 10:48 AM   #24
joblack
Wizard
joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.joblack ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: Kindle Paperwhite, Kindle DX, JBC, Onyx M92
Quote:
Originally Posted by Gogolo View Post
iLiad V2 hier, 8GB Karte mit vielen vielen sozialwissenschaftlichen Artikeln (können wir hier an der FH in der Schweiz online runterladen) und Wikipedia drauf.

Nicht zögern, einen iLiad zu kaufen - das Ding ist einfach wunderbar.

Nach einem TFT Bruch bastle ich mir aber jetzt einen kleinen Koffer. Infos bald unter Accessiors.
Bring ein paar Erfahrungsberichte und Fotos über Deinen 'Koffer' mit. Nach meinem iLiad Unfall werde ich mir auch so ein Item anschaffen (rohe Eier trägt man auch nicht einfach so im Rucksack mit).
joblack is offline   Reply With Quote