View Single Post
Old 11-29-2011, 03:30 AM   #20
Beryll Snyder
Banned
Beryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbitBeryll Snyder with a running start, can leap into geosynchronous orbit

Device: Nook classic, PB 903, Onyx M92
"Ich habe leider die Zahlen nicht... Ich kenne nur die Mengen, welche für EU bestellt wurden."

Genau danach hatte ich gefragt - produziert oder bestellt - wo ist da der Unterschied.
Also, wie viele wurden in der EU bestellt? Bin ich Eine unter 10 000 oder unter 100 000
Bestellern?
Beryll Snyder is offline   Reply With Quote