View Single Post
Old 10-31-2011, 01:52 AM   #216
beppe
Grand Sorcerer
beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.beppe ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: Kindle3, Ipod4, IPad2
Quote:
Originally Posted by kya View Post
Ok, ma nell'attesa di risolvere la questione wi-fi, volendo il passaggio lo posso fare anche tramite Kindle for pc?

Oppure converto con Calibre e butto dentro via usb, non c' bisogno di passare da Amazon per TUTTI i libri/documenti che si vogliono caricare, no?
Assolutamente no. Quando collego il Kindle via usb, lo vedo come un dispositivo e ci posso aggiungere cosa mi pare. I libri sono nella cartella documents.

Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2011-10-31 at 6.47.08 .png
Views:	144
Size:	34.3 KB
ID:	78402

La questione pi sottile per la sincronizzazione in lettura sui vari dispositivi con cui leggo lo stesso libro (PC, netbook, Mac, ipod, ipad e Kindle), ma si riesce comunque facilmente.
beppe is offline   Reply With Quote