View Single Post
Old 10-25-2011, 03:22 AM   #5
Torwan
Zealot
Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.Torwan ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: Kindle3 (3G)
Da das im englischen Teil des Forums schon besprochen wurde, habe ich einfach mal den deutschen Kindle-Support angeschrieben. Die wissen noch nicht, ob das neue Format auch für die Kindle3-Keyboard-Versionen ausgerollt wird.

Ich vermute aber, dass es auch im schlimmsten Fall (von dem ich nicht ausgehe) ein Downgrade oder eine Konvertierung geben wird. Immerhin werden diese Modelle noch produziert und verkauft, es macht also keinen Sinn sie schon auszuschließen. Ältere Kindles (1 und 2) dagegen könnten Probleme bekommen. Aber auch da erwarte ich, dass es nach kurzer Zeit entsprechende Plugins für Calibre oder so geben wird.
Torwan is offline   Reply With Quote