View Single Post
Old 10-09-2011, 03:37 PM   #5
hamlok
Buchclub
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: Sony PRS-T2, Kindle PW etc.
Quote:
Originally Posted by Marc_liest View Post
Da bin ich gar nicht so sicher, wer er lesen wollte, hat es schon getan.

Ich habe die gebundenen Ausgaben in zwei Sprachen und als Hörbuch, werde sie mir vermutlich nicht auch noch als Ebook anschaffen, es sei denn Rowling kommt persönlich vorbei.

Insofern hast du natürlich recht.

Für richtige Fans kann ich mir das aber vorstellen, bzw. haben sicher noch einige nicht alle Bücher gelesen, gerade die eher durch die Filme zu den Büchern gekommen sind.

Entsprechende Bundles mit Zusatzinformationen oder auch Kurzgeschichten könnten das Ganze interessanter machen. Vielleicht schreibt da Rowling noch etwas und ist noch nicht fertig geworen.
hamlok is offline   Reply With Quote