View Single Post
Old 10-08-2011, 03:13 PM   #8
NiLuJe
BLAM!
NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.NiLuJe ought to be getting tired of karma fortunes by now.

NiLuJe's Avatar

Device: Kindle 2i, 3g, 4, 5w, PW & PW2
Ouep, comme d'hab depuis le K2i, à savoir qu'avec les frais de change, de port & les douanes, tu t'en tires à peu près pour 1$ == 1€ (soit légèrement plus cher que ce qui se pratique maintenant quand la bestiole est dispo sur amazon de/fr/co.uk). Et qu'il arrive très très très vite, passant forcément par un transporteur, type DHL/UPS/FedEx (ça n'a pas l'air d'être fixe, mon K2i était arrivé via UPS, mon K3 via DHL, et ma cover K3 via FedEx... ).

Last edited by NiLuJe; 10-08-2011 at 03:17 PM.
NiLuJe is offline   Reply With Quote