View Single Post
Old 10-07-2011, 07:13 AM   #2
K-Thom
Wizard
K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: yup!
Es gibt Kommentare, dass Verlage tatsächlich reagiert haben. Hängt natürlich auch stark vom Verlag und dessen Einsatzbereitschaft ab.

Die Shops haben alle ein Interesse an ordentlichen Dateien. Nichts nervt mehr als Retouren. Da ich als Verlag von Amazon immer wieder mal eine Mail erhalte, würde es mich nicht wundern, wenn sie sich wegen Formatierungsproblemen auch mit mir in Verbindung setzen.
K-Thom is offline   Reply With Quote