View Single Post
Old 09-09-2011, 03:16 AM   #10
hamlok
Buchclub
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: kindle, tolino, sony
Quote:
Originally Posted by Torwan View Post
Da bin ich ja froh, dass ich mir noch einen K3 zugelegt habe. Mein Kaufgrund war ja gerade "kein Touchscreen", "eInk" und "simpel". Wenn da jetzt ein volles Tablet draus wird, ist es ja nicht mehr wirklich ein reiner eReader.
Die E-Ink-Kindles werden aber auch weitergeführt, bei diesem Gerät handelt es sich um einen Einstieg in die Tablet-Sparte, weil Amazon in den USA auch einen eigenen App-Store hat.

Also keine Sorge!
hamlok is offline   Reply With Quote