View Single Post
Old 04-07-2011, 05:12 PM   #35
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.

netseeker's Avatar

Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Poppaea View Post
Ja, genau das machen Sie, dabei will ich ja nicht den dämlichen Knopf ersetzt haben, sondern mit der Software muss was nicht stimmen. Nun habe ich die dritte Mail, die mir erzählt, ich hab ihn ja mutwillig kaputt gemacht...
Schick mir mal bitte die Schadensbilder von der Platine.

Quote:
Originally Posted by Poppaea View Post
Und was bitte hat der abgebrochene Knopf nun mit dem sich aufhängen zu tun? Um diese Antwort drückt sie sich entweder oder sie kapiert nicht, was ich will.
Das Aufhängen trat ja bereits vor dem Hardware-Schaden (Resetknopf) auf - aber das kannst Du nicht mehr nachweisen und deshalb kommen die Dir da nicht entgegen. Die ziehen sich jetzt auf Beschädigung durch unsachgemäßen Umgang mit dem Gerät zurück. Sorry.
netseeker is offline   Reply With Quote