View Single Post
Old 03-31-2011, 03:36 PM   #22
Poppaea
Lucifer's Bat
Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.Poppaea ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Poppaea's Avatar

Device: Sony PRS-350, Kobo Aura
Quote:
Originally Posted by Irian View Post
Irgendwie hat Sony mit allem Lieferschwierigkeiten. Persönlich habe ich ein Auge auf das Cover mit Lampe (PRS-ACL65) geworfen - im Bus abends ist es manchmal zu düster zum lesen - aber natürlich ist das auch gerade nirgendwo lieferbar (höchstens bei so nervigen Läden wie Pixmania, scheinbar).
Werde meinen alten PRS-600 aber auch bei EBay versteigern (sobald er aus der Reparatur zurück ist ), Dual-Screen-Betrieb bei Readern wäre dann doch irgendwie verwirrend.
Hier in diesem Sony Store am Potsdamer Platz liegen die im Regal. Soll ich Dir eins schicken?
Poppaea is offline   Reply With Quote