View Single Post
Old 03-31-2011, 02:01 PM   #19
lila55
Fanatic
lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.lila55 ought to be getting tired of karma fortunes by now.

lila55's Avatar

Device: PocketBook 360° , iPhone 5, PRS-650, Sony PRS-T2, Sony PRS-T3
Quote:
Originally Posted by Poppaea View Post
Stimmt, sind da in allen Farben. Ich habe zugeschlagen, obwohl ich ihn weder wirklich brauche, noch so ganz genau weiß, wie ich ihn mir leisten soll, diesen Monat (und damit meine ich schon den April...)
Schön dass du auch nicht längerfristig widerstehen konntest

Hast du dich beim 650er für dieselbe Farbe entschieden wie beim Kleinen? Bei mir ist der Kleine silber und der Große schwarz - beides sehr angenehm zum Lesen, wie ich finde.
lila55 is offline   Reply With Quote